No niin ,nokkapukit on tullu vaihettua ja jakopää korjattua.
Puristuksetkin tuli siinä samalla mitattua,ja venttiilit säädettyä+uudet öljyt ja suodatin.
Vanhalla turbolla tuli suuoritettua koeajo,niin kyllä joutu vaihtaa uudet sisuskalut
Tässä näkyy toi syy:
Elikkäs puskee pakopuolelle öljyä ja onhan niissä lakereissa poikittais klappia.
Tässä vaihto meneillään
Täytyy sanoa ,että tosta korjaussarjasta tuli hyötykäyttöön pakopuolen tiiviste ja
laakerit ,joutu vanhat laittaa imupuolelle kun ovat paremmat kun noi mitä tuli
mukana.
No kone käy hyvin korjatulla turbolla, ei savuta ollenkaan tyhjäkäynillä,elikkäs voi
sanoo...Turbo CT20 sai jatkoaikaa,mutta P***KA Turbo se on laakeroiniltaan ja
tivistyksiltään verattuna Garret 20GT:N ,joka vaihtuu,jos Martilla päästellään pitempään.