Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön
Pitääkä noita kiinalaisia haukkua, jos niihinkään ei ole varaa.
Ostakaa kerralla sitten laatupeli ja pitäkää suu pienemmällä.
|
Pakko kommentoida hieman vanhempaa avautumista.
Linhain 260cc peli oli sen vuoden verran. Toimi kuin unelma. Suurin vika taisi olla akku ja koliseva takajarru. Kumpikin meni takuuseen ja sen jälkeen ei ollut ongelmaa. Edelleenkään rankkaan offiin sitä ei voi käyttää, mut auraukseen, polttopuiden roudailuun jne sitä voi kyllä käyttää.
Nyt on vuoden verran kokemusta 700cc efi Arctic Catista. Kyllä on muuten täyttä paskaa tuo länsimainen laatu. Oikeen isolla lukee että made in usa ja sen kyllä näkee. Takaveto päällä ajettaessa etuperä halkesi. Kyseessä kuulemma tyyppivika, joka tappi irtoaa perän sisällä ja halkaisee etuperän. Stefat vuotaa. Akku on täysi susi. Alkuperäisellä akulla ei tee yhtään mitään. Neliveto katoilee kun on pakkasta. Pultit löystyy jatkuvasti. Ei tunnu millään saavan niitä pultteja pysymään. Ohjauksessa reilua klappia. Kuulemma myöskin tyyppivika. Puslat ei kestä. Ns. laadukas Warnin vinssi on myös täysi paska. Pakkasella toimii vähän miten haluaa. Useimmin se ei toimi. Välillä rele vittuilee, eli vinssin nappulasta ei tapahdu mitään, mutta yllättäen alkaa toimia. Kaikki piuhat on kuitenkin ok. Mittaristo päästi alunperin vedet sisään. Takuuna sai uuden, mutta uusi on yhtä laadukas, eli vedet tulee edelleen mittariston sisään. Hyvänä puolena on että potkusta ei ole ainakaan pulaa, eikä maavarasta. Niitä riittää. Sen lisäksi tuo imee yllättävän vähän bensaa. Auraus on yhtä juhlaa tuolla kun voimaa riittää.
Mutta kyllä on täyttä paskaa tuo länsimainen laatu ja varsinkin kun tuotteissa lukee made in usa. On niin onneton esitys tuo laitos. Niin ja tuon mittarissa on nyt n.300km ja 50 tuntia.. Hieman heikko esitys kun ei edes stefat tai puslat kestä tuollaista ajomäärää. Takuuseen kun saa uudet osat tilalle niin samaa paskaa ne on. Tietääpähän ainakin että Catti lähtee kohta puoleen vaihtoon. Ainakin ennen kuin takuu loppuu.