Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja AnttiH
Parolan teltassa oon itse yhden pressun teettäny. Edullinen ja jämäkkä pressu, sekä hyvä palvelu.
|
Kaikki yllä oleva pitää paikkansa. Nyt on jo sen verran kokemusta Eskon tekemän lavapeiton kestostakin, että voi sanoa.
Peitto on ollut 10 vuotta auton päällä, eikä ole sinä aikana autoa tallissa tai muutenkaan varta vasten varjossa pidetty kuin muutaman hassun päivän ajan. Kaikki saumat on edelleen ehjät, mutta pressun materiaali alkaa jo kovettumaan auringon vaikutuksesta, joten jäykkyys on lisääntynyt. Vielä on kuitenkin kestänyt taittaa pakkasella tiukastikin peittoa avatessa. Loppu häämöttää kuitenkin väkisin, ei voi mitään. Esko käyttää reunoissa kuumasaumattuja vahvikkeita. Saumaus on tehty niin hyvin, että mistään ei ole kerrokset lähteneet toisistaan irti.
Yksi ylimääräinen reikä peitossa on, kun sen itse vahingossa romuraudalla vuosi sitten pistin, siinä on roudarinteippi paikkana. Reunan kuminauha on alkuperäinen, tosin se kului yhden kaidekoukun kodalta sen verran ohueksi, että laitoin kuminauhan poikki, päät muutaman sentin limittäin ja vedin kahdella isolla nippusiteellä päät toisiinsa kiinni.
Haen Eskolta seuraavankin peiton.