Pari juttuu ois kysyttävänä.
Millaisia lukkoratkaisuja näissä y61 korimallin eli vuosimallien 97-200X Patrolleissa on?
Siis etu ja takaperässä, mennäänkö kitkalukkoilla vai miten?
Sitten toinen kyssäri joka täytyy varmaan vielä varmistaa huomenna katsastus konttorilta, mutta mitä muita vaihtoehtoja rekisteröinnissä on kuin henkilöautoksi rekisteröinti ja sen mukana tuleva 700-1000e dieselvero.
Eli jos dieselveron haluaisi hieman pienemmäksi niin voiko esim pitkää tai pätkää patrollia rekisteröidä pakettiautoksi ja X-määrä henkilöitä ja siten säilyttää 100km/h nopeus vai onko ainoat vaihtoehdot=
-henkilöauto 5-7 paikkaa, iso dieselvero, ei nopeusrajoitusta paitsi se suomen suurin 120km/h.
-2 paikkainen huoltoauto, pieni diesel vero, 80km/h lätkä.
T:Masa
|