19.01.2010, 10:25
|
 |
Veteraani
|
|
Rekisteröitynyt: 01.05.07
Sijainti: huittinen, Finland.
|
|
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rojota
Suosittelen suhtautumaan huolellisesti myös myyjään, joka esiintyy Hartikaisena ja käyttää puhelinnumeroa O466554968
Tarjoaa "suoramarkkinointina" mm. houkuttelevaa hj61:stä myytäväksi Tuusulassa tai jossain siinä liepeillä, erikseen arviolta 7-10ke:n moottorikelkkaa huittisissa alle neljällä tonnilla ( http://www.keltainenporssi.fi/ilmoitus/28217251 ) ja silleen. Eipä kaverille onnistu että maksaa 3 tunnin kuluttua käteisellä koko summan paikanpäällä, vaan huomattava etumaksu pitää tilittää HH saneerauksen tilille pikana. YTJ:n, inoan ja googlen mukaan mitään HH saneerausta ei ole olemassakaan. Numero on tuntematon ja kaveri vempula. Lisäksi mm. siirtokilvet hänen täytyy hakea itse, eikä muutenkaan anna kilvissä olevan auton rekisterinumeroa pyytämällä.
Voi toki olla omasta mielestään tai jonkun muun näkemyksen mukaan ns "asiallinen" myyjä, mutta minun mielestäni ainakin selkärangaton huijari. Hälytyskellot ainakin kolisee. Kaveri vaikuttaa kyllä puhelimessa sangen asialliselta, mutta se taitaa yhtäältä olla näiden luusereiden elinehto. Jos joku tarvitsee lisätietoa kokemuksesta tämän kaverin kanssa, tai kokee että tämä viesti on hänen kohdaltaan aiheeton ja varoitus tulisi poistaa, voi ottaa yhteyttä vaikka yv:llä.
Hakusanat:
HH saneeraus
Hartikainen Tuusula
0466554968
046 6554968
|
katotaanpas.mä soitan tälle myyjälle ku meen keskustaan ja koitan päästä kattoon tota kelkkaa.
|