Näytä yksittäinen viesti
Vanha 18.01.2010, 19:01
Racingrabbit:n Avatar
Racingrabbit Racingrabbit ei ole kirjautuneena
Sankari

Rekisteröitynyt: 27.01.04
Sijainti: Sastamala
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kartse1 Näytä viesti
Itsekö veisit oman 20-vuotiaan nuorukaisen harjoitteluauton kolarikorjaamon robotille ja maksaisit muutaman tonnin sellaisesta työstä,
joka ylittää reilusti koko auton arvon.
Tuo jo muidenkin ehdottama ammattikoulu tuli minullekin ensin mieleen

Lainaus:
Itse olen autoja & koneita korjannut jo vuosia, kun sinä itse vielä offailit omassa kakkavaipassasi...
Kuules "papparainen",kyllä minä ymmärrän että olet käynyt joskus Maamieskoulussa jonkun kyläseppälinjan,mutta pahimmat vastaan tulleet "sätökset" on juurikin olleet sinunlaisten "minä osaan kaiken" tyyppisten virittelijöiden jäljiltä.

Lainaus:
Tuon projektiosion tekstejä ja kuvia katsellessa näkee paljon "ammattitaitoisempiakin" korjauksia & kommentteja.
Löytyy sieltä sinunkin "viisaita" kuvia & ohjeitasi. Ja rahansäästötoiveita vähän joka lähtöön.
Meitä rakentajia on moneen lähtöön,mutta pidän omat "viritykseni" visusti tuolla metsän puolella,enkä seikkaile niillä muun liikenteen seassa.

Lainaus:
Noi listanpätkät eivät ole mitään pakollisia lisävarusteita, kyllä se ruutu vakioautossa paikallaan pysyy muutenkin.
Itse olen noilla kilpureilla kieriskellyt takavuosina enemmänkin ja niissä tarvii röykkyytyksen takia olla vähän lisävarmistuksia,
jotta lasi ei lennä itsestään pihalle.
Tiedän että esimerkiksi jokamiesluokassa tehdään vaikka millaisia ihmeellisiä rakennelmia,mutta toivon ettei ne "rakennusopit" ikinä tule normaali tieliikenteessä käytettäviin autoihin.

Lainaus:
Joskus kannattaa edes yrittää antaa asialliselta kuulostavia ohjeita,
vaikka ne autot joidenkin mielestä pitäisi kuljettaa Heidän asiantuntevaan korjaamoonsa...

Annappas itse oma näkemyksesi "ammattitaitoisesta" korjaamisestasi tämän hintaluokan käyttöautoon,
jolla todennäköisesti nyt mennään myös sinne maastoonkin harjoittelemaan, kun ei enää tarvii sääliä muutamaa naarmua.
Itse kysyisin tosiaankin ammattikouluilta mahdollisuutta korjata autoa edullisesti.
Ja mitä olen ymmärtänyt,tässä on kyseessä kumminkin käyttöauto,eikä mikään metsässä paskaksi pieksettävä hardcore maastoauto.

Lainaus:
Tässä tassillinen herneitä...
Vastaa lainaten