Näytä yksittäinen viesti
Vanha 18.01.2010, 11:59
Kartse1 Kartse1 ei ole kirjautuneena
Veteraani

Rekisteröitynyt: 09.07.06
Sijainti: Ylöjärven Kuru, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Racingrabbit Näytä viesti
Voi swiddu,toivottavasti mulle ei ikinä eksy sinun "ammattitaidolla" korjaamaa autoa
Itsekö veisit oman 20-vuotiaan nuorukaisen harjoitteluauton kolarikorjaamon robotille ja maksaisit muutaman tonnin sellaisesta työstä,
joka ylittää reilusti koko auton arvon.

Itse olen autoja & koneita korjannut jo vuosia, kun sinä itse vielä offailit omassa kakkavaipassasi...

Tuon projektiosion tekstejä ja kuvia katsellessa näkee paljon "ammattitaitoisempiakin" korjauksia & kommentteja.
Löytyy sieltä sinunkin "viisaita" kuvia & ohjeitasi. Ja rahansäästötoiveita vähän joka lähtöön.

Noi listanpätkät eivät ole mitään pakollisia lisävarusteita, kyllä se ruutu vakioautossa paikallaan pysyy muutenkin.
Itse olen noilla kilpureilla kieriskellyt takavuosina enemmänkin ja niissä tarvii röykkyytyksen takia olla vähän lisävarmistuksia,
jotta lasi ei lennä itsestään pihalle.

Joskus kannattaa edes yrittää antaa asialliselta kuulostavia ohjeita,
vaikka ne autot joidenkin mielestä pitäisi kuljettaa Heidän asiantuntevaan korjaamoonsa...

Annappas itse oma näkemyksesi "ammattitaitoisesta" korjaamisestasi tämän hintaluokan käyttöautoon,
jolla todennäköisesti nyt mennään myös sinne maastoonkin harjoittelemaan, kun ei enää tarvii sääliä muutamaa naarmua.

Tässä tassillinen herneitä...
Vastaa lainaten