Sitähän minä ensimmäisenä ehdotinkin, että kai sen lekalla saa oikaistua!
Tuulilasin vaihtaja oli kuitenkin eri m ieltä. Ekaksi poika meni viemään auton tuulilasin vaihtoon, siellä sanottiin että pitää oikoa. Robotilla. He eivät sitä voi suoristaa (lekalla). Jos se ei ole millin päälle suorassa niin uusi tuulillasi ei tule pysymään ehjänä? Siis miten niin muka????
Siitä poika sitten ampaisi kolarikorjaamokierrokselle autoa näyttämään, aikaa oli sen perjantain verran kun siirtokilvet olivat "voimassa" - ja sai niitä tähtitieteellisiä hinta-arvioita.
Sitten kysyin veljeltäni, jos voisimme lainata hänen talliaan ja oikoa itse lekalla - mutta hän oli samaa mieltä että se on millin tarkkaan oikaistava robotilla tai muuten ei hyvä heilu.
Jos täällä alkaa kuulua enenmmän mielipiteitä sen puolesta, että lekalla voi itsekin oikoa, niin sitten yritetään. Huomatkaa, että olen blondi ja voi ottaa vitsin myös totena

En ole ihan varma, oliko leka-ehdotus vitsi vai totta
Meille ei ole pääasia että kaikki on millilleen suorassa ja auto on naarmuton! Kunhan se liikkuu, käy ja kukkuu ja katsastusmies antaa leiman, niin aivan sama miltä näyttää
Minna