Etuskobet ovat 4x6" ja takaskobet 6x9". Jos tekee itse boksit eteen niin voipi sovittaa esim 5 1/4" erillis-sarjan ja taakse voi sitten laittaa jo pykälää isommatkin. Takamuovikehyvksen voi korvata saman paksuisella vanerilla tai MDF-levyllä. Etuboksi on vähän monimutkaisempi ja vaatii pientä nikkarointia ja mittailua koska tila kynnyksen sisällä on ahdas, mutta onnistuu kun jaksaa näpertää pari pahvimallia testiksi alkuunsa.

Materiaaleiksi käynevät mainitut tai lasikuitu. Alkuperäiset muoviboksit ovat suoraan sanoen huonot aihiot.
Mulla on muuten ylimääräiset Alpinen 4x6" asentamattomat skobet (60W RMS) jotkat jäivät itteltä laittamatta kun rupesin kasaamaan erillis-sarja -härdelliä joka on vieläkin kesken

Jos jotakuta kiinnostaa niin kysy lisää.
Maadoitus löytyy takaa siten, että menee ABS:n laatikon pohjasta läpi suoraan runkoon. Siellä voi olla jopa valmiskin reikä tai pari.
Mulle taisi eräs Espoolainen suurehko stereoasentamo tarjota asennusta useamman vanhan tonnin hintaan (muistaakseni luokkaa 5tmk) muutama vuosi sitten. Piti siis asentaa soitin, vahvari ja piuhat subbarille. Jäi tekemättä sillä kertaa ja aloitin oman ikuisuusprojektini
Corvette L98 Coupe '91
Audi A6 Quattro 2.8 V6 '95
Edited by - ToniH on 08/09/2003 15:17:45