Viestiketju
:
Kouvolan ympäristön maasturistit...
Näytä yksittäinen viesti
#
1
09.01.2010, 21:01
puruluu
Aktiivijäsen+++
Rekisteröitynyt: 03.02.07
Sijainti: valkeala, Finland.
Viestit: 438
Kyl mulla on 30/9.5/15 otteessa ja ei sanonu mitää syksyllä ku leima setä niitä katteli.
Mut onhan noi 235/75/15 numerollisesti vissii 1" pienemmät vaan riippuuko valmistajasta sitä en ihan tarkkaa tiedä
Korjatkoon viisaammat jos siltä tuntuu.
__________________
-Kaikki alta 100 tonnimetriset on laskureita, yli olevat on nostureita
-Rantakunnossa se on hyljekkin
-KYM#6
puruluu
Näytä julkinen profiili
Lähetä yksityisviesti: puruluu
Etsi kaikki puruluu:n viestit