Onhan se makuasia, mutta jälleenmyynti arvo menee kyllä ihan henkilöiden mukaan eli jos arvostaa niin kyllä se kaupaksi menee kun taas toinen jättää ostamatta vaikka kuinka halval lähtis.
Corveten aerodynamiikka on orkkiksessakin hyvä ja itseänikin huvittaisi alkaa parantelemaan sitä. Esimerkiksi en tiedä miten muut mutta itse en motarilla käytä sateella pyyhkijöitä ollenkaan kun vesi pakenee niin nopeasti. Olisi hienoa saada Corveten tuulitunnelin kuvia, miten ilma liikkuu ja missä voisi parantaa.
Itse tykkään orkkiksesta ja en laittaisi levikettä kirveelläkään, mutta sitten minusta iso ero on siinä miten kärry tehdään eli "perus" kiinnitettäviä korisarjoja en laittaisi vaikka ilmaseksi saisin.
Kuitenkin jos olisi rahaa reilusti ja osaava ammattilainen ja hyvä näkemys niin lähtisin tekemään kokonaan lasikuitu osia uudestaan. Eli saumatonta jälleenrakennusta jolloin tietenkin puhutaan ihan eri summista ja muutenkin huimasti kalliimpaa ja työläämpää.
Näistä mahdollisista itse tehdyistä lokareista tai muista lasikuitu muutoksista olisi mukava kuulla jos Suomessa yhtään niitä olisi.
-The Heartbeat of my Corvette is winning-
|