pakko jo kommentoida
me ollaan kiskottu yhdellä 70A:n laturilla varustettua suikkelia useita vuosia kisoissa.
aluksi yhdellä akulla ja myöhemmin kahdella akulla.
eikä mitään omituisia laturin rikkoutumisia ole ollut koskaan.
akkuja ja laturia kiusattu vinssatessa jopa niin pitkään että ksenonit sammuilivat ja sytytys jännite koneelle pudonnut niin paljon että moottori alkanut rööttäämään,vinssi lopettanut pyörimisen ja alkanut vinkumaan
eikä muuta tarvitse tehdä kuin pitää rööki paussii välissä antaa akkujen latautua ja jatkaa taas.
uskoisin nyt että tuo ongelma tuossa lusiferin tapauksessa on kaapeloinnissa tai kytkennöissä
eli tarkista kytkennät, että ovat OIKEIN.
meillä kaapelointi suoritettu niin että, +:ssa menee laturilta-startille-akkuihin
ja päävirran katkonta suoritetaan akkujen maadoituksesta runkoon.
laturi saa herätteen lataus valosta eli kun "virta" on kytketty niin merkkivalon johtoon tulee akulta + ja toinen valon johto menee laturiin herätteen liittimeen.
jos laturi ei lataa niin tuon merkkivalon johto maadoituu ja merkkivalo palaa, kun laturi alkaa syöttämään virtaa niin valo sammuu.
vielä ei ole tarvittu mitään lisä diodeja missään