Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mikki
Mikäs sen rikkois???? hajoo ainoastaan jos MEKAANISESTI rasitetaan, eikös... Joten kiitos nyybille "tiedosta"
Terävä havainto tämäkin.... Mites sitten kun STARTTIMOOTTORI pyörittää konetta?????
Jos on helposti katottavissa, niin kampiakselin asentotunnistin ekax (onko "jauhetta" tunnistimen päässä), sitten nokalta HALL:n liitin ja mitaa jännite ja maadoituksen signaali --> ÄLÄ AVAA nokan anturin koppaa, sillä siinä hajoaa kaikkein eniten antureita!
Mittaappas ihan piruuttain puolan +napajännite, joskus ollut tapauksia, jotta jännite ollut +5-8voltin alueella... ja sen takia ei kipunoita synny
Huomenna laitan hommista privaa kun pääsen taas toimistolle...
|
onko unohtunut?
ei muuten mutta rupeis oleen laatikon sähköistystä vaille koe ajot