Näytä yksittäinen viesti
  #3  
Vanha 02.01.2010, 21:33
Pertsi:n Avatar
Pertsi Pertsi on kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 23.09.08
Sijainti: Padasjoki
Viestit: 1.272
Perusasetus

jos ei pensankulutus älyttömästi ressaa niin suosittelen käydä kokeilemassa myös xj cherokeeta
Vastaa lainaten