Ompa tullu taas laiskoteltua eikä oikeen mitään oo tehty. Siellä se nurkassa häpee. Pitäs laittaa rojektiin vauhtii kun käyttiksest loppu eilen leima.
No tänään laitoin uudet vetarien speciaalistefat ja asensin vanhat super longfiedit tohon. Huomen täytyy 200l tynnyrist käydä kaapii vaseliinii ämpäriin et saa noi navat rasvattua ja kii et pääsee säätään aurauskulmat kohilleen. Jos sit vaikka nakertais etujarrutkin tohon.
Käkkissetin sovittelua. Tos vasemmast laidassa olevan vaijerinkiinnitys käikäleen reiät ei oikeen osu kohilleen. Sen oikeen puoleisin reikä heittää monta millii ja tätä vähän ihmettelin et oonhan laittamassa tota nyt oikeeseen paikkaan ja oiken päin? Helppohan toi on fixaa onneks mut ihmetyttää vaan miks reiät heittää? Myöskin kun toi levy on tos päällä niin noi pultit jää vähän lyhyehköiksi. Pitäskö siin sit käyttää pitempii vai kestäääks noi vaikkei mutterit mee ihan koko kierteen matkalta kii? Levyyn jouduin myös isontaa pulttien reiät. Täähän on 1989 tai 1990 HJ-61 alipainejakis.