Näytä yksittäinen viesti
  #4  
Vanha 31.12.2009, 19:26
-wj- -wj- ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 13.11.09
Sijainti: Järvenpää
Viestit: 57
Perusasetus

purkasin justiin tommosen perän. Piti olla lukoton perä johon laitan lock right:n. Mutta vasta kun avasin tasauspyörästön kopan paljastui mieluinen yllätys. Kitkalukkohan sielä oli vaikka näyttää ulkopuolelta normi perältä. Ton mallin kitka lukossa on levyt vetarissa olevan rattaan ulkopuolella.
Ja ilmeisesti pienemmät rattaat kun lockright on liika iso halkaisijaltaan tonne.
Nyt tarvii pohtia laittaako kiinni olevaan perään lockright;n vai ton kitka perän. Uudet näyttää levyt olevan mutta pitääkö ne sitten pahassa paikassa.

Otin pari kuvaa kitkasta


edit: alkuperäiseen kysymykseen. Jos ei jäällä pidä niin ei se ihme ole. Kun tuo perustuu vetoon ja pitoon. Molempien vaikutuksesta hampaat painaa ulompia hammasrattaita ulospäin jotka kitkevyt sitten lukitsee.
Omegan ja bmw kitlaperät toimii taas ristikkotappien kautta. Ja ihan erinäkösiä päällepäin. Ja niissä lukitus riippuu enemmän vedosta kuin pidosta.

öljyllä on noissa melkonen vaikutus. Kilpuri jolla ajan on öljykylpykytkin. Levyissä pinnat samaa kamaa kuin lukossakin. Siinä on tullu kokeiltua montaa eri laatua.
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	31122009072.jpg‎
Views:	779
Size:	89,6 Kt
ID:	10077   Click image for larger version

Name:	31122009073.jpg‎
Views:	723
Size:	96,1 Kt
ID:	10078   Click image for larger version

Name:	31122009074.jpg‎
Views:	708
Size:	96,3 Kt
ID:	10079   Click image for larger version

Name:	31122009071.jpg‎
Views:	675
Size:	91,7 Kt
ID:	10080  

Viimeksi muokannut -wj- : 31.12.2009 20:01
Vastaa lainaten