Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 30.12.2009, 16:47
elhapero:n Avatar
elhapero elhapero ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 06.09.07
Sijainti: Tammela.Finland
Viestit: 1.479
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jare Näytä viesti
Millaistas putkea käytit tukivarsiin (ulkomitta, laitapaksuus?) ja onko varret kestäny maastossa repimistä?

Itellä menossa Pussy Wagon projektiin kans kierteytys, ku meni jousipakka toiselta puolelta kokonaan poikki Punkan ajojen talkoissa. Pitäs koittaa saada valmiiks viimestään ens viikon aikana, että ehtiis ajeleen sitte tuolla: http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=66966 (ookko tulossa?)

Sulla ilmeisesti tuo nivelen kiinnityspiste soviteltu tuohon poikittaispalkin takapuolelle? Itte suunnitellu koittaa saada lähemmäs kardaanin ristikon nivelpistettä, eli palkin etupuolelle menis, ku palkin päällä ei mun nivel mahdu oleen.....saa nähä kuinka onnistuu, jahka kaveri saa sorvailtua nivelelle kiinnikkeen, niin pääsee paremmin mitotteleen. Niveleks tulee joku vanha ja iso kuorma-auton raidetangon nivel, joka rasvattavissa ettei kuluis heti väljäks....pitäski muistaa ottaa rojekti kuvia
Tukivarret on 48x3 fe52 ja hyvin kestää.Nivel (iso työntövarren kuulapää) on siinä poikittaispalkin takareunassa kiinni,aika paljon joutu ensin hakemaan oikeaa pituutta tukivarsiin että kardaanin liuku riittää.Maksimi sisäänjoustossa kardaanin ja peränlaipan väliin jäi alle 10mm rakoa ja ulosjoustossa liuku tulee vähintään 50mm vaihdelaatikosta ulos.
Pikku tauko ajohommissa pitää vaihtaa jakopään uudet hihnat ja vetareiden suojakumit 3kpl suojakumeja riekaleina,ei ne kumit kestäny Kämmäkässä rymyttelyä ja kaikkee muuta pientä peltien parsimista.
__________________
Hämeen Off-Road Kerho HOK
Maplehill Productions
http://www.pajakallio.fi/
http://www.ipefix.fi/

Viimeksi muokannut elhapero : 30.12.2009 17:06
Vastaa lainaten