Preheatille olen pistänyt mailia ajat sitten kuvan kera ja muutamaan kertaan yrittänyt soittaa. Lienevät vielä kinkun sulattelussa...
Narun lyhensin ja pistin sen mitä siitä on jäljellä takaisin paikoilleen. Katsellaan mitä sille tehdään kunhan neuvotellaan mutta luotto tuohon kyseiseen naruun on mennyt. Olettamus tietenkin on että se on valmistusvika ja vaihdetaan uuteen. Aika näyttää.
Takajarrut käytin myös auki mielenkiinnosta. Kuivat oli eli navat ei vuoda. Kengissäkin pintaa oli vielä jäljellä kivasti.
Lainaus:
Helpoin tapa ehkä tunnistaa, on nostaa toinen taka rengas tunkilla ylös, vaihde vapaalle ja pyörittää rengasta. Jos on kitkalukko, niin on aika jäykkä pyörimään ja saattaa vaatia kahta kättä pyörittämiseen, jos ei, niin pyörii ihan kevyesti.
|
Samalla pyörittelin renkuloita kun jotenkin on ollut kutina persiissä ettei tuolla takana kaikki vedä vaikka mitä tekis.
Vapaanahan se pyörii kuin pahimmat rikolliset konsanaan.
a) siellä ei ole koko kitkalukkoa
b) siellä on mutta kulunut loppuun
c) väärät öljyt sisässä
d) kuski on urpo
Pitää nyt lähiaikoina vaihtaa öljyt perään ja katsoa tilannetta uudestaan.. Jos ei korjaudu niin perä pöydälle.
Ahdot nostin 1,0bar -> 1,1bar jotta voi kavereille kehua ahtoja olevan yli yhden ;D
Mallasin myös nuita nastarenkaita alle ja kannoin ne takaisin pienempään talliin odottamaan jotain järkevämpää käyttöä.