http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=65081
160 -koppaisen murroksia on kahta mallia.
Automaattinapalukoilla olevan murroksen akselitumppi on varustettu 2:lla lukkorenkaan uralla,
kun taas manuaalisella lukolla varustettu akseli on yhdellä lukkorenkaalla. Akselitumpit tais olla muuten samanpituisia.
Ne on nyt kiinni autossa, niin ei pääse edes mittailemaan noita tumppien pituuksia. Vanhat M- murrokset olis vielä irrallaan.
(Edit: Myös siinä navan suuaukon olakkeiden sorvauksessa on eroja vuosimallista/A- tai M-napalukoista riippuen.
Tuo erilainen sisukalujen sorvaus tietysti vaikuttaa napalukon osien sopivuuteen.
Ainakin -82 M- ja -88 A- navoissa on ratkaisevia eroja, miksi osat ei sovi heittämällä keskenään.).
160 -koppaisen akselitumppi on 29:llä boorilla, kun GR:n on 31:llä boorilla.
Jos vaihtaa koko navan, niin ne osat käy kyllä ristiin.
GR:ssä olisi myös järeämpi H233B:n etuperä (sama kuin molemmissa malleissa takana. GR:ssä tosin akselit 31:llä boorilla).
Murroksen sisälle pitää vaihtaa se pipari, jotta boorit täsmää vetoakselin kanssa (jos siis sekoittaa 160 ja GR:ää keskenään).
Näin olen ymmärtänyt asian tuolta Jenkkien ja Aussien sivuilta...