Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Skorpioni
Tänä vuonna ostan raketteja niin paljon, että niissä riittää ampumista aaton klo 18.00:sta uudenvuodenpäivän klo 02.00:een. Tietenkin ostan kaikkein kovaäänisimpiä tai eniten vingahtelevia, valoefekteistä viis, kunhan on ääntä niin, että tanner tärisee. Ostanpa sellaiset raketin ammuntatelineetkin, johon voi laittaa kolme rakettia, että voi ampua ikään kuin sarjana. Jaan vuorot perheen täysi-ikäisille jäsenille, ettei tarvitse kahdeksaa tuntia itse olla ammuskelemassa. Kylläpä naapureita harmittaa, ja ovat kateudesta vihreitä, kun tänä vuonna jäävät toiseksi kilpavarusteluissa.
Jos ei ehditä ampua kaikkia raketteja tuona kahdeksan tunnin aikana, niin kunhan pimeys koittaa iltaisin, niin tutskautellaan loput raketit useana iltana peräkkäin.
|
mulla ja meillä on ollut tuo perinteenä. viime juhannuksena ammuin loput pommit. vieläkin minulla on tähteellä vuos sitten ostettuja jotain kissantuhnuja joita ei kiinnosta ees ampua