Näytä yksittäinen viesti
Vanha 22.08.2003, 23:20
Guest

Perusasetus

MOi,

mielenkiintoinen aihe. Olen tuore -85 Veten omistaja ja heti kättelyssä olen ihmetellyt koneen älyttömiä lämpöjä. Tästä on tullut hyviä vinkkejä, mutta vielä pari juttua näin aluksi. Edellinen kytkinvinkki jäi hiukan epäselväksi; mistä kytkimestö irroitetaan ja ilmeisesti tarkoitetaan erillistä kytkintä sitten kojetauluun laitettavaksi?
Miten muuten systeemi ilmataan, onko siinä mitään ihmeellistä niksiä vai vaan pyoritetään kunnes ilmat pihalla?

Muita ensihuomioita autosta:
-onko lasikaton irroitus tosiaan tarkoitus olla noin vaikeaa, eli mulla ainakin on ihan ruuvit joita avataan. Ei siis mitään pikajuttua, niinkuin vaikka Camarossa oli samaan aikaan.
-mittaritaulun se osa jossa on lämpömittari, on melko pimeä (eli oikea puoli siitä taulusta). Onko siellä ihan vaihdettava lamppu?
-konehuoneen valot ei toimi, vai onko siinä joku kytkin jossain?
-jotain pikkunippeliä puuttuu autosta, esim. takatilan luukkujen painokytkimet (nyt on vaan reiät, kai siinä jotain täytyis olla?), saako tämmöistä ja muuta kamaa jostain suomesta kohtuudella
-oliko kellään sopivasti rattia autoon, oma on aika ihmeellisesti yläreunasta löystynyt niin että nahka on kuin kumia?

tässä näintä aloittelevan tyhmiä kysymyksiä, mutta eiköhän tämä tästä valkene pikku hiljaa.

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten