Klaus Bremer tuli mieleen, mutta ei ole enää kansanedustajana hänkään,
http://www.eduskunta.fi/triphome/bin...o=449&kieli=su
Klaus taisi päästä eduskuntaan juurikin autoilijoiden äänillä.
Ei taida olla harrasteajoneuvoasialla erityisemmin kukaan tällä hetkellä.
Mikko Alatalosta oli puhetta jossain tuolla toisessa topikissa.
Ei näitä kansanedustajia taida yleisesti ottaen kiinnostaa kuin heidän omat uudet mersunsa ja citymaasturinsa ym. herrasvehkeet sekä autoteollisuuden intressit myydä aina vain uutta autoa entisten tilalle, siitähän tässä ajoneuvojen kierrätysinnossakin pohjimmiltaan on kyse. Uusien autojen toiminta-aika onkin sitten jotain ihan muuta kuin esim. vanhan Toyota Land Cruiserin tms. vastaavan laitteen käyttöikä. Autoilussakin meitä ohjataan tavallaan kertakäyttökulttuuria kohden, parasta kierrätystä olisi pitää vanhat maasturit tien päällä ja liikenteessä, yhteiseksi hyödyksikin kun ne vielä voivat olla toisin kuin nämä uudet aivoboksi-muovikäikäleet.
Jussi Halli puhui erinomaisesti vanhojen autojen puolesta popcult-ohjelmassa joku aika sitten, hän myöskin totesi erittäin selkeästi, että nämä uudet vehkeet eivät kestä läheskään sitä, mitä vanhat yksinkertaiset ja toimiviksi suunnitellut laitteet. On todella harmi ja vahinko, jos vanhat maastoautot on aikomus verottaa pois Suomen tieliikenteestä kuten näyttää olevan käymässä. Meistä maastoautoilijoista taidetaan tosiaan olla tekemässä tämän uuden laman maksumiehiä ja -naisia.