Ei siin mitää erikoist..
Joo nyt sanon muistin varastosta et ei oo mitää ihmeempiä,perän poskilaakeri se on tosiaan.Saatais onnistuu just ja just murikkaa irrottamattakin mut vetarit joutuu irrottaa kuitenki.Siis niistä pultti laipoista,sillon mahtuu välistä alas.Sitte pöydällä tuhertaa uudet laakerit.Kannattaa kattoo samalla ne pinionin laakerit ku ne poski laakerit ei yleensä mee ensimmäisinä.Poskilaakerit säädetään simmilevyillä,jos pinionin laakerit menee uusiks ni hinnan puolesta on melkeen sama vaik veis tojotalle laitettavaks ni ei tarvi ostaa koko kasaa niitä simmilevyjä.Pinioni on yleensä tiukassa et ei onnistu ilman prässiä ja semmosta "sianpinppiä"jos joutuu vexlaa niiden laakereitten kanssa.Ne välitykset ei oo herkkiä hajoomaan mut jos hammaskosketus ei o kohdallaan ni paskaks menee 100varmasti.Laakerit ja rymppi holkkki ja tefat on hinnaltaan siinä kolmisen sataa.Tamgears myy kans niitä osia et jos ei vie toijotalle ni osat sit varmaa sieltä.
|