Jos ensimmäistä suikkaa olisin hommaamassa niin katsoisin semmosen jossa on jo välitetty laatikko tai ainakin sen ensimmäisenä hommaisin. Säästyy kytkimiä aika paljon ja on mielekkäämpi ajaa ,kun tuossa litrasessa motissa ei niin hirveästi tenkua ole.
Itellä tulee kesäisin ajettua suuntaansa noin 80km ei joka päivä mutta suurinpiirtein joka viikonloppu, kyllä se menee ku ei oo kiireen kans liikkeellä ,kerkeääpähän katsella maisemiakin
Osia saa hyvin ja eihän tuossa niin montaa osaakaan ole elikkä turhat hienoudet on jo karsittu tehtaalla pois
413 saattas olla parempi vaihtoehto ,jos joka päivä tarvii sen kuuskymmentä kilometriä ajaa ei sillä etteikö 410:kin pääsis.
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tapsa86
omassa samuraissa kulutus 14l/100km . 235/75/15 saharat alla, välio välityksillä kytkin savuaa samantien mettässä.
lämpöä riittää kovillakin pakkasilla kun putsaa mämppärin. vitosta ei pysty käyttää ja nelosellakin saa olla vappu lattiassa
et jaksaa mennä 80  iä asvaltilla. muuten ihan hyvä peli.
|
itellä syö sen kympin pintaan satasella.
Pitäs se kyllä kovempaa vakiovälityksillä mennä ja nuilla renkailla ,ettei olis jarrut päällä ?
Aika kevyesti sen kaheksanviis ottaa ja siitä sitten pikkuhiljaa sinne 105 asti. 235/75:lla
Oon jopa ohittanutkin yhen auton tuolla, meinas vaan ettei suora tahtonu riittää
Oma auto SJ410 -82