Tässä GR:n, + ... hehkusysteemistä, missä käytetään kahdenlaisia hehkutulppia:
Sen systeemin periaatteena on, että osan aikaa hehkut on rinnankytkettyinä ja osan aikaa sarjakytkettyinä (päähehkutus/jälkihehkutus).
Tarkkaa toimintaselitystä en enää muista, kun tuon tutkimisesta on niin monta vuotta aikaa.
Kyllä ne ohjeet varmaan vieläkin löytyy jostain Nissanin omalta foorumilta.
Tuosta nappihehkusta: Mitään käytännön estettä ei ole rakentaa siihen ihan tavallista nappihehkua.
Hehkutulpat tietysti pitää olla samanlaisia kaikki 6kpl.
Pitää myös tietää, että kauanko sitä uutta hehkua pitää/saa hehkuttaa ennen starttausta.
Tämä pitää varmistaa hehkujen myyjältä.
Tuo on ihan totta, että hehkusta putoaa kärki vanhuuttaan/ylihehkutuksen jälkeen,
mutta näin saattaa käydä myös sille vakiohehkullekkin.
Tämä ei siis ole mikään syy olla rakentamatta toimivaa nappihehkua,
kunhan vaan ostaa samanlaiset tulpat joka sylinterille...