Viestiketju: Lahjaksi naiselle?
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 17.12.2009, 21:18
nana:n Avatar
nana nana ei ole kirjautuneena
Konkari++

Rekisteröitynyt: 07.10.08
Sijainti: Lappi tl
Perusasetus

Mulle on kelvannu tänä vuonna rekkari omalla nimellä.. kipinälevy takan eteen... sellanen ylläriherätys keskellä yötä.. tosin sitä vaikee paketoida.. Mut moonki ihan äijä, että en vedä pataan, jos pöö tuo mulle jakiksen, kulmahiomakoneen jne... tai jotain muuta super naisellista.. Tänään sain elämäni ensimmäisen kynttiläillallisen, ilman lapsia.. (tosin pöö valitti että oli liian pimeetä, ni sytytin kynttiät) Mutta ei mua haittais, jos paketista löytys jotain ihanaa parfyymia, vanhan ajan kuumavesipullo, kuulosuojaimet.. Joku teetetty koru, tosin enää ei taida pukinkonttiin keretä.. Yhdelle kaverille (miespuolinen), teetätin Oululaisella sepällä hopeisen mönkkäri-avaimenperän, joka oli siis niin magee!! Eikä ollut oikeesti tyyris, vaikka monet luulee että teettäminen on kallista. Mielikuvitusta peliin!! Lahjakortti on aina turvallinen valinta.. esim. johki alusvaateliikkeeseen.. hierojalle. kampaajalle.. Hellimistä Ellei sitten emäntä ota hernettä siitä, että ei kelpaa sellasenaan.. kun niitäkin mammoja on.. tyvärr...
Vastaa lainaten