Näytä yksittäinen viesti
Vanha 16.12.2009, 14:18
nana:n Avatar
nana nana ei ole kirjautuneena
Konkari++

Rekisteröitynyt: 07.10.08
Sijainti: Lappi tl
Perusasetus

Isäni kuoli -92, minä ja veljeni saimme osuutemme, Isällä oli pankkitilillään juuri kuolleen mummonsa perintörahoja, joista oli 4 kk aikasemmin maksanut perintöveroa.. Josta samasta rahasta minä veljeni kanssa makoimme TAAS perintöveroa... vaarimme kuoli 2000, Hänen siskonsa oli kuollut hetkeä aiemmin samoin tämä mummo, eli hänen äitinsa.. Minä ja veljeni olimme ainoat rintaperilliet ja TAAS maksoimme näistä jo kertaalleen verotetuista perintörahoista veroa... Onko tässä MITÄÄN JÄRKEÄ!! Varsinkin tälläisissä tapauksissa, joissa samasta suvusta ja lähipiiristä kuolee lyhyen ajan sisällä ihmisiä, joilta sama raha kiertää vain pankkitililtä toiselle.. Ja pysytytään osoittamaan verottajalle, mistä rahoista on kyse!!

Minä ainakin teen perintöasiat selviksi vielä kun henki pihisee ja olen täydessä sielun ja ruuniinvoimissa..
Antakaa hyvät ihmiset kaikki pois pikkuhiljaa!! Minkä takia verottajaa pitää ruokkia, kun koko verotus on aivan perseestä!!
Myykää omaisuuttanne lapsillenne pikkuhiljaa.. Osuutta sinne ja tänne!! On paljon vähemmän paperisotaa sitten kun aika jättää!! Jokaisen taulun taakse vaan maalarinteipillä lappua, että kenelle kuuluu sitten kun sen aika on, ei tartte kateellisten sukulaisten sitten tapella hampaat irvessä kuolleen omaisuudesta! Niin minä teen!! Tai sitten poltan kaiken, enkä jätä kellekkään mitään! Nih!

ps. Ketäänhän ei voi lain mukaan muuten jättää perinnöttömäksi.. Edes lapsia.. Lakiosuutta ei voi evätä keneltäklään. Tuossa vain toteamus siihen kuin MakkaraMervi Tapolan isä teki tyttärestään perinnöttömän.. Kyllä siitä omaisuudesta jo lakiosuus on varmasti ihan passeili elättämään Mattia....
Vastaa lainaten