Viestiketju: Maasturi maatilalle
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 14.12.2009, 17:28
Rekisteröimätön
Guest

Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jeti Näytä viesti
Voisiko joku valaista kokematonta maastoauton hankinnassa. Tarve olisi pelille jolla maatilalla pääsisi kesät talvet etenemään hoitamattomilla teillä ja pelloilla eli märillä kurakeleillä ja parin kolmenkymmenen sentin hangessa. Lisäksi tarve olisi kuljettaa paria hirvikoiraa metsäautoteillä. Hirvenruhoja metsästä ei kuitenkaan ole tarkoitus rahdata.
Lisäksi vetokapasieettia pitäisi olla rakennusmateriaalien kuljettamiseen. Mitään moderneja vikaherkkiä ominaisuuksia tai luksusta ei nyt olla etsimässä.
Itse olen katsellut Cruiseria, Grand Cherokeeta sekä Range Roveria. Mikä näistä olisi kohtuullinen ylläpitää ja tarpeen vaatiessa ehkä hiukan rakennella paremmin mastoon soveltuvaksi. Eniten tällä hetkellä itseä ja perheen naisväkeä viehättää Range Rover. Siitä olen katsellut 90-luvun jälkipuoliskon malleja sekä bensa että diesel koneilla. Olisin kiitollinen jos joku osaisi kertoa sudenkuopista jotka vaanivat tietämätöntä ostajaa.
Koitetaas kaupitella välillä tätäkin. Eli vm -90 oleva Hodari kyseessä. Mittarissa maltilliset 450tkm. Moottori tehty uusiks n.75tkm sitten. Jakohihna vaihdettu juuri, sekä jarrupalat, stefoja, kytkimen pääsylinterin sisukset.
Auto pikkuverollinen huoltoauto, korotettu 3" 35"mtr renkaat. xenon valot jne. Kuvia laittaisin tänne mut ei taida meikäläisen ATK taidot riittää.. Auto sijaitsee Nilsiässä ja hp 11400€ 050-3659045 http://forums.offipalsta.com/album.p...ictureid=42885
Vastaa lainaten