siinä infoa tilanteesta samalla
Terve, mitäs timpalle kuuluu? Onkos siihen sinun juttuusi tullut mitään edistystä? Ittellä on ollut aikapaljon menoja tässä lähiaikoina, ettei ole kerennyt kauheasti mitään touhuilemaan ja melkoset uniongelmat vie voimia pois aika kovasti. Kyselin tossa hapulta, että olisikohan sillä aikaa ensiviikolla tavata vaikka muutamana päivänä, en sovi ensiviikoksi mitään menoja.
08:47Timo
morjens Matti! 4.maaliskuuta on hovioikeuden käsittely ja saa nähdä miten käy. itse olen sitä mieltä, että ihan riittävästi on ollut jo rangaistusta mm. 2kk pienessä juoppoputkassa oleilusta "tutkintavankeuden" aikana joka lienee mm. naispuolisen nivelreumapotilaan auttamisesta ihan riittävä rangaistus. Toivottavasti asia etenee siihen malliin että pääsisin itse pyytämään minulle kuuluvia korvauksia kasvieni ym. tuhoamisesta. Eipä tässä mitään, se Vuori odottaaa
pätkii) niitä papereita.
ja helsingissä olen juuri nyt, tässä hapun kämpillä istuskelen
08:50Matti
Ai, hapu sanoi että voi heittää ne sille kun viimeksi lähdin siitä. pitäisiköhän mun soittaa sille Vuorelle nyt aamupäivällä? itte en pääse sinnepäin kun aikasintaan sunnuntaina.
08:59Timo
pistä postia menemään mahd nopeasti joko vuorelle tai sitten minulle niin pääsen vuoren kanssa palaveeraamaan koska siinä on vielä se tuomion purkamisen pyytämisen mahdollisuus eu:sta ehkä olemassa. mutta tarvitsee ne paperit että voi tutkia niitä päivämääriä ehtiikö laittaa eu:hun ne menemään
08:59Matti
kaikki paperit on siellä hapulla
09:04Timo
hyvä juttu kas kun haputuo on ollut ei maininnut tuosta, vienkin ne tälle tutulle sitten tällä reissulla. monin eri tavoin mielenkiintoinen tuo scanseedsin tutkinta, tuo pitäisi purkaa eu:ssa tuo korkeimman oikeuden päätös olla käsittelemättä asiaa ensinnäkin. on siellä paljon muitakin outouksia joihin kannattaa kiinnittää huomiota. nauhoitetun haastattelun voisit kyllä antaa. ne editoi sen kyllä sitten mieleisekseen ja turhat otetaan pois olisi erinomainen esimerkki siitä miten päin persettä tämä touhu tällä hetkellä on.
pätkii tämä kone ja sekoittaa tekstiä
09:07Matti
Joo näköjään vähän pätkii, kyllähän se koko jutun käsittely on aivan outo. Kun koko tuomiolle ei ole perusteita, ei perusteita mistä rikoksen tuottaman hyödyn korvaussumma on saatu? Se on tasan tarkkaan puolet tullin laskeman siementen myynnin kokonaissummasta, eihän se mitenkään voi olla mikään lainmukainen päätös, että korvaus valtiolle on tasan puolet siementen rahallisesta myynnistä.
Kenelle se haastattelu tulisi?
09:12Timo
senpä takia vedotaan jo pelkästään ihmisoikeusasiana eu:hun. yle,mtv3,nelonen ja yksi erillinen tv-tuotantoyhtiö ovat kaikki antaneet pyynnön asiakokonaisuudesta haastattelusta, tuo scanseeds.comin juttu on hyvä esimerkki menetetyistä verotuloista esim.
09:16Matti
No pitää jutella ihan meidän keskenään siitä vielä ja sitten niiden tuotantoyhtiöiden kanssa. Enköhän minä sinne lausuntoni kykene antamaan.
09:18Matti
Sitten mietityttää yksi valttikortti mikä valtiolla on vielä hanskassa, millä ne voisi vetkuttaa asiaa tulevaisuudessakin. siementenmyynti kun on luvanvaraista toimintaa, niin jos siementenmyynti laillistettaisiin myöntäisikö KTTK siihen lupaa, sehän on täysin heidän päätettävissään.
09:22Matti
Tämä maa kun tuntuu tekevän kaikkensa EU:n päätöksistä huolimatta pitkittääkseen kaikkea, vaikka tietääkin häviävänsä asian lopulta, esimerkkejä löytyy kyllä.
09:24Timo
sinne pitäisi vaan lähettää sähköpostia jossa kerrotaan jokaisen haastatteluun osallistuvan tarina. siinä on lääkekäyttäjä, kotikasvattaja, entinen ammattirikollinen, varmaan joku poliisi ja yrittäjä jonka elämää on pilattu pahemman kerran menisi hyvin siihen osuuteen, missä kerrotaan mahdollisista verotuloista laillisuusasioiden selvittämisen myötä vähän pätkii tämä kone taitaa olla suposeppo linjoilla
09:28Matti
eiköhän se siltä suunnalta löydy syy siihen sun mailiosotteen katoamiseenkin
09:32Timo
juuri mainitsemasi kaltaisia esimerkkejä tulisi ottaa. nopeutat asiaa mikäli tiivistät oman tapauksesi olennaisimmat epäselvyydet ja pointit paperille. laita omasanainen kertomus scanseedsin tarinasta sähköpostiini, niin saat oman näkemyksesi parhaiten esille. koita olla ytimekäs ja kohtuu lyhyt niin ne ymmärtää helpoimmin. itse aion asiasta minulta mahdollisesti kysyttäessä kiinnittää huomion siihen, miten veronmaksajasta joutuu taakaksi yhteiskunnalle kun järjestelmä ei toimi. kannabis on lääkelaitoksen hyväksymä lääkeaine tai sen raaka-aine jolle ei ole vielä olemassa omaa kotimaista tuotantoa ja that´s it omalta puoleltani ja tasan tarkkaan aion tuottaa vielä isoja määriä kotimaista lääkettä jos vaan henki pihisee hamppua peltoon perkele sanoo haara täällä jatkossakin aion kasvattaa haloo seppo ei tuu mitään tästä viestittelystäkään niinpä, mailiosoite ei ole kuulemma pelannut ja jengillä olisi ollut aika paljonkin asiaa
tallenna tämä keskustelu esim. word-tiedostoosi
09:35Timo
niin mitä mieltä jos teet koosteen scanseedsin yrityshistoriasta ja minä saan valmiin koosteen omasta postitettavastani jossa pitäisi juuri käydä läpi näitä asioita
09:38Matti
yritän tämän viikon aika laatia jonkinlaisen raakavedoksen mihin asiakohtiin olisin halunnut muutosta ja missä on kohdeltu väärin. mahdollisimman yksinkertaisesti selitettynä. Se vähän tuottaa hankaluuksia kun ei juurikaan ole mitään materiaalia, kun ne on siellä hapulla kaikki, mutta eiköhän siitä jonkinlaisen raakaversion kuitenkin saa tehtyä
09:40Matti
Ois miul kyl tänää aikaa tulla hakeee ne kaikki muut paperit sieltä, paitsi mitkä menee Haaralle
siis Vuorelle
10:03Matti
Ootteko miten siinä hapulla tänään, jos tulen vaan noutamaan paperit ja käymään kahvilla? Tuun kaverini kanssa käymään kun se on kylässä täällä luonani.
10:08Timo
Viesti on liian pitkä.
haaravuori ottaa kopiot niistä ja saat alkuperäiset jos nähdään tai laittaa ne esitutkintapöytäkirjat kopioliitteenä mukaan siihen? ne ovat julkisia asiakirjoja ja niitä kuka tahansa tilata ja julkaistakin vaikka julkisesti jos niin haluaa ja kuntuo asia ei toimi Suomessa juuri tällä hetkellä kovin hyvin niin asian julkinen käsittely voisi helpottaa asian selvittämistä.siementen myynti verollisena liiketoimintana on luvallista ja laillista euroopan unionin alusmaiden alueella jo tällä hetkellä, luvallisuuteen etenkin vaan liittyy joukko lukuisia epäselvyyksiä, kuten vaikka onko sertifikoimattoman ns. "maatiaishampun" siementen tuotanto jalostustarkoitusaikomuksessa laillista ilman sertifikaattileiman olemassaoloa, jne kyllähän tuossa selvittämistä riittää mutta siementuottajaksi ilmoittaudun jo hyvissä ajoin ja aion tuottaa erittäin suuria määriä Cannabis Sativa-kasvin siemeniä eri käyttötarkoituksiin kuten siementen jälleenmyyjille mutta ostajana toimivan firman olisi suotavaa kotimaan kauppa tehdessä olla kotimainen ja rekisteröity Suomen kaupparekisteriin niin silloin saisi mahdollisimman suuren osan varllisuussiirtymästä pidettyä omien rajojen sisäpuolella. Mm EU:n alueelle suuntautuva kaupankäynti on ollut sinänsä omakin tavoitteeni ja olen tästä asiasta päässyt kohtalaisesti kertomaankin esitutkintani "hamppua peltoon"- osuudessa. tulisi vaan jo se leffakin siitä aiheesta, ei minulla ole todellakaan mitään salattavaa. Itse asiassa ihan hyvin voisi jo kohta perustaa eräänlaisen "savon jamaika"-brandin rakennussuunnitelmat. Onpahan järkevää, jos en pääse keväällä kylvöjä tekemään, taas menetetään etulyöntiasemaa alati kasvavilla eu-markkinoilla ja ollaan myöhässä kun euroopan kaikki avattavat kannabiskahvilat odottavat pääsevänsä ostamaan laillista tuotetta Suomesta. Siinä voisi tulla muutama miljoona tuloa maahan mutta firman pitäisi olla valtion ja varallisuuden mennä valtion tilille. sieltä sitten voisi vaikka korvamerkitä ennaltaehkäisevään päihdetyöhön ja kuntouttavaan työtoimintaan, tulisi halppo byrokratia kun kaikki sektorit palvelevat toisiaan ja suomi tekisi hyviä kauppoja, voitaisiin ottaa vaikka kuparia vastakauppoina norjasta tai sitten jotain eu-taaloja.
10:11Timo
Viimeksi muokannut Urbancityboy : 08.12.2009 10:46
Perustelu: pieniä muutoksia
|