Näytä yksittäinen viesti
Vanha 08.12.2009, 10:07
Urbancityboy:n Avatar
Urbancityboy Urbancityboy ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 24.09.06
Sijainti: Savo, Finland.
Perusasetus

klikkaa nimimerkin kohdalta ja laita yksityisviestiä!

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja VonLeka Näytä viesti
UCB on hakemassa mulle KING CABBIÄ, ja tekee samalla pari televisio ja lehtihaastattelua.
hän seuraa foorumia reaali ajassa muttei pysty kirjottamaan kun ajaa samalla hj;llä
Jep, pitää paikkansa, ei ehdi haastella liikoja mutta kun kerran sähköpostitkaan eivät pelaa niin tehdään tästä hetkeksi muistitaulu, sorry

Free Guantanamo, Free Finland.

Kopion loppuosa

"haaravuori ottaa kopiot niistä ja saat alkuperäiset jos nähdään tai laittaa ne esitutkintapöytäkirjat kopioliitteenä mukaan siihen? ne ovat julkisia asiakirjoja ja niitä kuka tahansa tilata ja julkaistakin vaikka julkisesti jos niin haluaa ja kuntuo asia ei toimi Suomessa juuri tällä hetkellä kovin hyvin niin asian julkinen käsittely voisi helpottaa asian selvittämistä.siementen myynti verollisena liiketoimintana on luvallista ja laillista euroopan unionin alusmaiden alueella jo tällä hetkellä, luvallisuuteen etenkin vaan liittyy joukko lukuisia epäselvyyksiä, kuten vaikka onko sertifikoimattoman ns. "maatiaishampun" siementen tuotanto jalostustarkoitusaikomuksessa laillista ilman sertifikaattileiman olemassaoloa, jne kyllähän tuossa selvittämistä riittää mutta siementuottajaksi ilmoittaudun jo hyvissä ajoin ja aion tuottaa erittäin suuria määriä Cannabis Sativa-kasvin siemeniä eri käyttötarkoituksiin kuten siementen jälleenmyyjille mutta ostajana toimivan firman olisi suotavaa kotimaan kauppa tehdessä olla kotimainen ja rekisteröity Suomen kaupparekisteriin niin silloin saisi mahdollisimman suuren osan varallisuussiirtymästä pidettyä omien rajojen sisäpuolella. Mm EU:n alueelle suuntautuva kaupankäynti on ollut sinänsä omakin tavoitteeni ja olen tästä asiasta päässyt kohtalaisesti kertomaankin esitutkintani "hamppua peltoon"- osuudessa. tulisi vaan jo se leffakin tästä aiheesta, ei minulla ole todellakaan mitään salattavaa, hampulla vaurauteen koko Suomi. Itse asiassa ihan hyvin voisi jo kohta perustaa eräänlaisen "savon jamaika"-brandin rakennussuunnitelmat. Onpahan järkevää, jos en pääse keväällä kylvöjä tekemään, taas menetetään etulyöntiasemaa alati kasvavilla eu-markkinoilla ja ollaan myöhässä kun euroopan kaikki avattavat kannabiskahvilat odottavat pääsevänsä ostamaan laillista tuotetta Suomesta. Siinä voisi tulla muutama miljoona tuloa maahan mutta firman pitäisi olla valtion ja varallisuuden mennä valtion tilille. sieltä sitten voisi vaikka korvamesrkitä ennaltaehkäisevään päihdetyöhön ja kuntouttavaan työtoimintaan, tulisi helppo ja halpa byrokratia kun kaikki sektorit palvelevat toisiaan ja suomi tekisi samalla hyviä kauppoja hampun antamien mahdollisuuksien avulla, voitaisiin ottaa vaikka kuparia vastakauppoina norjasta tai sitten jotain eu-taaloja eri eu-maista.kai sitä saa tullattua USA:n länsirannikollekin yhteensä niihin 20 osavaltioon joissa kannabis on jo laillinen ja hyvä niin.
Vastaa lainaten