Näytä yksittäinen viesti
Vanha 06.12.2009, 11:21
nana:n Avatar
nana nana ei ole kirjautuneena
Konkari++

Rekisteröitynyt: 07.10.08
Sijainti: Lappi tl
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Skorpioni Näytä viesti
Onko meillä oma valuutta ja päätämmekö Suomessa itse ulkopolitiikasta? Missä tehdään suurin osa Suomeakin koskevista päätöksistä? Ettei vain olisi Brysselissä.

Tosin en ole ollut koskaan kiihkoisänmaallinen, enkä ole ihannoinut sotaelokuvia, vaikka tänään esitettävästä elokuvasta on joku sanonut sen olevan pasifistinen elokuva. Isäni oli sodassa. Hän ei kerinnyt nauttia kuntoutuksista, joita sotaveteraaneille tarjotaan, jos tarjotaan. Mihin käytettäneen veteraanijärjestöjen miljoonat? Menevätkö rahat EU:n pohjattomaan kirstuun?
Hyvää Itsenäisyyspäivää kaikeksta katkeruudestasi huolimatta.. Tämän topcin tarkoitus oli olla Suomea Kunnioittava ja positiivinen..

Aloita vaikka oma topickisi.. Jossa voit sitten laitella lippuja puolitankoon jne.. Ja Tuntematon sotilas kuuluu Yleissivistykseen!! Ja se ei suinkaan tarkoita, että ihannoisi sotaa tai sotaelokuvia.. Mutta tietysti tämä on vain minun henkilökohtainen mielipiteeni ja valitettavasti olen elänyt lapsuuten aivopestynä Suomi-elokuviin ja tavannut Suuria elokuvantekjöitä pienestä pitäen.. Mutta minkäs sitä sukujuurilleen mahtaa.. Onhan se kiva muistella tälläisenä päivänä kuinka ukki ja mummi viettivät kihlajaisiaan Itsenäisyyspäivänä sekä juhlivat useasti Linnanjuhlissa.. Ja kuinka isovanhempani taistelivat sodissa ja Lottina sekä rintamalla, että Kotirintamalla! Ja saivat hyvää hoitoa ja palvelua veteraaneina!!
Vastaa lainaten