Näytä yksittäinen viesti
  #3  
Vanha 05.12.2009, 16:43
hopeahuoli:n Avatar
hopeahuoli hopeahuoli ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.09.09
Sijainti: suokkula
Viestit: 36
Perusasetus

kyllä se ihan tasaseen kulkeepi. en ole huomannu mitään omituista ajossa.. tosin tarviisi käydä jotain samanlaista yksilöä melkein koeajamassa, niin ois ees mihin verrata..

laatikko on ainut mikä temppuilee hieman. jossain kolmenkympin vauhdissa käyttää omituisesti vetoa pois? kierrokset nousee ja meno kuitenki hidastuu.. kyse ei siis ole vaihtohetkestä.. jos kiihdyttää ns ei normaalisti, eli reilulla kaasulla, niin sitten ei tee tuota vedon katkaisua..

outo "vika". joku oli laittanu linkki vinkkiä jonnekin missä oli ilmeisesti jotain manuaaleja jne jne, mutta muuten niin mainio MAC:ini ei suostunut noita tiedostoja avaamaan.. tarvii windows:sia vielä kerran käyttää auki joku ilta. ei ole ollu aikaa muka..

paljonkohan tollai uusi pumppu maksaa? tai huolto..
yhel diesel kaiffarilla oli kans yks teoria. jokaisen suutin putken alussa, eli pumpun päässä on ilmeisesti suunta venttiili. takaisku venttiiliksikin kai kutsuttu.. niin joku niistä vois vuotaa. eli suutin putken paine pääsee takas pumppuun päin.. jolloin tietty paineen nousu kestää tässä vuotavassa putkessa pitempään kun muissa..
josta tällainen epäkäyntisyys vois johtua.
Vastaa lainaten