
01.12.2009, 18:09
|
 |
Veteraani+
|
|
Rekisteröitynyt: 22.08.05
Sijainti: Kittilä
Viestit: 1.551
|
|
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Paavo
Moi,
tuollaiseen kevytkuorkkiin liittyen alkoi kyselyikä...
- onko nastallisista renkaista oikeesti apua talvella ajellessa?
On, varsinkin jos ajaa paljon tyhjänä tai kevyellä kuormalla
- riittääkö että on edessä, vai pitäiskö olla myös takana?
Kannattaa olla kaikissa, pienempiä rengaskokoja voi olla vaikea löytää nastoitettuna mutt monessa liikkeessä voi nastoittaa
- mistä kannattaa hommata vanteita ja renkaita? niiden hintataso?
Halvin taitaa olla haaparannan puolella, mutta tarvii y-tunnuksen
- onko noille kuorma-autoille mitään omia keskustelupalstoja?
Sisua.net palstalaisilla on runsaasti tietoa
- akut on loppu, voiko tilalle laittaa 2kpl 75Ah/750A käynnistysakkua?
Voi olla ettei kylmänä jaksa käynnistyä
- käykö laatikkoon samat GL4 ja perään GL5 öljyt mitä on maastureissakin?
Pitäs käydä, ite oon käyttäny samaa ku metsäkoneissa
- käykö koneeseen sama turbo-diesel öljy mitä on maastureissakin?
Nesteen diesel-moottoriöljyllä on tullu käytettyä jopa bensakoneessa eli sama käy
- tarvitaanko alustan (kardaanit jne.) rasvaukseen mitään erikoisvaseliinia?
Ei
- onko jarru- ja kytkinneste sitä samaa (DOT4) kuin maastureissakin?
On
-Paavo
|
jep.
__________________
__________________
"Atheism: Not to do the shit that religious do to each other."
http://www.eroakirkosta.fi
"Netissä idioottien kanssa väittely on mahdotonta, joutuu alentumaan niiden tasolle ja ne voittaa sut kokemuksella"
Viimeksi muokannut Joske : 01.12.2009 18:13
|