Viestiketju
:
Ajopäivä Rabbit Ranchilla lauantaina 12.12 2009
Näytä yksittäinen viesti
#
1
29.11.2009, 12:10
sisua45
Legenda
Rekisteröitynyt: 03.03.06
Sijainti: Treen kupeesta
Viestit: 8.358
Easterbunny saattaa myös tulla, osanottaja määrä vielä avoin.
Edit: Ei tule mitsua, pari jalkamiestä saattaa tulla... :/
__________________
Size does matter,
Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta,
SISUA.net
Myydään:
Pajeron osia
,
Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita
,
50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia
,
sekä perseestä perämoottoriin!
Viimeksi muokannut sisua45 : 11.12.2009
19:25
sisua45
Näytä julkinen profiili
Lähetä yksityisviesti: sisua45
Etsi kaikki sisua45:n viestit