Näytä yksittäinen viesti
  #6  
Vanha 27.11.2009, 15:42
Kartse1 Kartse1 ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 09.07.06
Sijainti: Ylöjärven Kuru, Finland.
Viestit: 1.064
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jnu Näytä viesti
Kerro nyt vaan mitä et ymmärtänyt?
Kyllä minä ymmärsin oikein hyvin, mitä itse tuolla ohjeellasi tarkoitit.
Näinhän ne Pv -kytkimet on Yleensä kytketty, mutta tämä ei poista tuota
Pv -kytkimen jatkuvaa hajoamista. Tämä sama ongelma on todettu monien muidenkin
koneiden kohdalla.

Kun vehkeet hajoaa metsässä ihan "turhaan", niin se pistää miettimään kestävämpiä vaihtoehtoja.
Tässä tapauksessa se tarkoittaa Pv -kytkimen läpi kulkevan virran miettimistä,
ja miten sitä voi pienentää...

No, yllä olevia muutoksia on tehty jo vuosikymmeniä sitten omiin vehkeisiin.
Kunhan kerroin vaihtoehtona, että ei aina kannata tehdä silmät sumeena samoja virheitä,
kuin kaverit tekee omiin kotteroihinsa.

Ihan samanlailla se auto sammuu tuolla ym. esitetyllä kytkennällä.

Oma PV -kytkin vinssille, niin sen voi kiskaista nollille, jos vinssauksen aikana tulee ongelmia,
eikä auto sammu suotta samalla kertaa sinne pöpelikköön. Sitä kun ei useinkaan
saa ilman apuvirtaa käyntiin...

Ite olen sähköhommista saanut leipäni yli 30v ajan, että niiltä osin tiedän mistä puhun...
Vastaa lainaten