Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja piippu
Rauhoitutaampas
Molemmat vaihtoehdot (Jamant ja Timo_L) ovat erittäin todennäköisiä minun tapauksessa, koska tuo NSS johdotus näyttäis olevan just siinä liittimessä josta johtui ne topicin alkupään sulakkeen paukkumiset, mutta asiaa ei helpota se, että edellinen omistaja mumisi jostain satunnaisista käynnistysvaikeuksista (kuulemma kuin akku olisi tyhjä  ), kun autoa olin hakemassa ja sanoi avuksi olevan pari reipasta lyöntiä vaihdekeppiin sen ollessa P-asennossa...en pitänyt tuota oikein minään, mutta taitaa tuossa jokin yhteys ollakkin.
Ja toinen on tuo Jamantin sulake, koska minulla on todellakin ilmastointi poissa pelistä ja taitaapa olla tuo sulakekkin irti 
|
Ihan rauhallisia täällä ainakin ollaan
NSS:n yksi likaisuus- oirehtiminen on juuri se, että keppiä P- tai N- asennossa runkkaamalla lähtee käyntiin, muuten ei. Mulla molemmat teki juuri tuota. Toinen voi toki olla joku liitin- tai johtovika, tai uupuva sulake. Ei yhtään mahdotonta, varisnkin kun sulla niitä ihme kötöstyksiä ja ongelmia siellä on muutenkin edellisen omistajan jäljiltä.
Ton NSS:n pystyy ohittamaankin kokonaan, mutta sitten kyllä käynnistyy ihan missä vain kepin asennossa, mikäei välttämättä ole hyvä. Sitä nyt en tähän hätään muista, miten ihmeessä se tehtiin.. pari johtoa piti liittää yhteen jostain liittimestä?