Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja piippu
Päivityksiä....
Kaasuläppää säädetty ja alkaa olemaan kohillaan. Tosin nyt kuumana kierrokset 1000r/min, kun ekalla säädöllä jäi jonnekkin 500-600 tietämiin (joka oli minun korvalle liian vähän) ja tonni tuntuu taas liialta  Että "vielä kerran pojat!" Paljonko se tyhjäkäynti muuten pitäis olla...tehtaan mukaan?
Ja toinen pähkäilyn aihe: Mistä löytyy pakkivalon kytkin? Onko se jossain vaihdekepin juuressa, vai laatikossa sisällä...kun ei vaan syty, vaikka muu näyttäis olevan ok?
|
Juu, siinä NSS:ssä on pakkivalojen ohjaus kans. Kuten Jamant sanoin aika vittumaisessa paikassa lootan kyljellä/ päällä. Tosin olen eri mieltä tuosta kontaktiviasta, AW4:n NSS- viat on aika yleisiä, lähinnä siten että se on paskainen sisältä. Putsaamalla kontaktit toimii yleensä kuin uusi, eikä maksa kuin vaivan ja vähän sopivaa vaseliinia.
Tässä ohje:
http://jeepin.com/features/nss/index.asp
edit: tässä toinen kaupanpäälle
http://www.jpmagazine.com/techarticl...tch/index.html
Tyhjäkäynnistä, tehtaan ohje taitaa olla jossain 800 tietämillä, mutta oikeastaan mitä vain 500-900 välillä on ihan ok (900 tosin aika korkea mun mielestä). Välillä on mulla molemmissa käynyt vain jotain 200-400rpm luokkaa, hyvin pysyy käynnissä ja on rouheet soundit
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JAMANT
Olikos toi automaatti, neutral safety switch on laatikon oikealla puolella ja se hoitaa peruutusvalot myös!! Mutta veikkaan että kontaktivika on konehuoneen puolella, koskaan en ole risaa katkaisijaa AW-4:ssä nähnyt
|
No ei ehkä varsinaisesti risoja, mutta kuluneita ja paskaisia kylläkin. Sanoisin itse että NSS:n likaisuus ja toimimattomuus on melkein tyyppivika AW4:ssä. Aiheuttaa enemmän kuin tarpeeksi pakkivalo- ja käynnistysongelmia.