Näytä yksittäinen viesti
  #9  
Vanha 25.11.2009, 21:27
mosku mosku ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 14.03.07
Sijainti: Lohja,Finland.
Viestit: 245
Perusasetus

Alkaa tulemaan juuri niitä toivottuja näkemyksiä kyseisestä projektista. Tää helpottaa päätöksien tekoa kun saa kommenttia ja kokemuksia niiltä jotka ovat jo ko. homman tehneet.
Tarkoituksena ei ole tehdä mitään aivan älytöntä jousto monsteria vaan saada mukavuutta, hieman huoltovapautta(toki kaikkihan kuluu), alustan toimivuutta ja etuylityksen poistoa unohtamatta.

Mikjus:silla hyvä näkemys tuohon takajakarien suojaavuuten kallio portaissa ja onhan siellä törmäyskurssilla lukon vivustotkin. Ehkäpä... saattais varret takana mennä alle ja edessä päälle.
Mitäs jos loveisi jakarin kohdalla tuota taka-akselia? sitä kuitenkin vois pystyä sentin tai puoltoista nostamaan tuolla tavalla. Pajeron varsi antaa kyllä vähän mahiksia muokata varttakin. Jousen saa myös takana hieman paremmin jos varsi on akselin alla.
Tai sit vaan roiskii noi varret enempää murehtimatta tuonne paikoilleen.

Tuosta ajoasennosta ja jakarista... niin olen myös ymmärtänyt että, mitä suoremmassa niin sen parempi. Jos varret asennettu kovin kaltevasti niin saattaa tai sii rupeaa tekemään sitä parjattua korin nostoliikettä helposti. Painopiste ainakin tässä mun autossa on melkein rintapellin kohdalla. Jos olis 2metriä pitkiä tukivarsia niin ne olis otolliset sinne akselin alle kulmien puolesta mutta, kun ei ole niin joudutaan tekemään tälläisia kompromissejä.

Niin ja kilpien välissä mennään.
__________________


Viimeksi muokannut mosku : 25.11.2009 21:34 Perustelu: lisää ajatelmia ;)
Vastaa lainaten