Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mikjus
|
Eikös TG:n versiossa pitäs olla sit jo omasta takaa noi kalliit olka-akselit ja niitä ei varmaan ole kovin monella Suomessa???? Ja jos on, niin niillä tyypeillä on jo luonnollisesti niihin varretkin.
Mutta toi 4x4labsin tyyli, että sinne tulee erillinen tukipala, joka hitsataan vanhaan olka-akseliin, vois olla taas Suomessa paremmin menekki tavaraa? Ehkäpä? Vai??
Kuitenkin uskoisin, että noita ihan normi 4 pulttisia silti menee eniten, koska ne osat on "bolt-on" eikä tarvii hitsailla mitään. Ja kyl se nelipulttinenki aikas hyvin pysyy paikoillaan, ku kasaa "kuivana", eli ei rasvaa missään liitoksessa(kaikki puhtaaks jarru kliinerillä) ja sitte kaikkiin tasoihin laakerilukite (myös mahdollisten shimmien väleihin) ja pultteihin vielä kierrelukite.