Näytä yksittäinen viesti
  #5  
Vanha 23.11.2009, 19:58
jampeli:n Avatar
jampeli jampeli ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 16.08.06
Sijainti: Parkano, .
Viestit: 792
Perusasetus

Jarrupääsylinteri vaihtui Fiat unon tehostettuun malliin ,ei kauheesti jaksanut jarruttaa suikan omalla pääsylinterillä hojon jarruja.


Pienen jatkokappaleen tein että mahtui tehostin konehuoneeseen.


Sitten jotain enemmän tai vähemmän hullun hommaa. Renkaista leikkasin kuvioo noin 10mm syvemmäksi. keskeltä sai ottaa 11-13mm ennenkuin alkoi menemään kankaisiin.
Kuvioo on nyt reilu 15mm kun aikasemmin oli keskellä noin 5mm.


Ton verta lähti yhdestä renkaasta
Vastaa lainaten