Ihan vaan Kaiken Varalta pitää olla varasysteemit autossa mukana.
Se on nähty miljoonaan kertaan, että just silloin ne halvat laitteet hajoaa, kun niitä kipeimmin tarvittaisiin...
Itellä on "vaan" kunnostetut kitkalukot molemmilla akseleilla (edessä kiristetty), mutta autokin tulee ihan nimensä arvoiseen käyttöön:
Huoltoautoksi & pikkukaivurin & leikkurin kuljetukseen.
Ei tarvii olla pahakaan kurakko kun sinne jää sutiin kärryn kanssa ja tuollaisella systeemillä nyt
Saattaa päästä omin avuin kantavalle pinnalle. Sitä voi käyttää vaikka etupyörästä tuon kiristetyn kitkan ansiosta.
Offiprojektit on sitten erikseen ja niihin tulee Kunnolliset systeemit,
niin ei tarvii ton jälkikasvun tapella kisoissa kaikenlaisten turausten kanssa.
Minulta itseltäni on jo kiireet unohtuneet, että itse kerkiän kyllä vannevinssejä ruuvailemaan...