Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Offijädä
Otin kuskinpuolen raidetangon pään olkavarresta irti sit pyöritin vaan sitä kuskin puoleista niveltä raidetangossa. Apumiehen puoli pysy paikallaan.
|
No mut, meinaaks sä että kun laittaa raidetangon takas paikalleen niin se apparin puolen rengas pysyy paikallaan

nojoo, nyt loppu nämä mun ala-arvoisen surkeat vitsit.. Hyvä että pelittää nyt.
Tosin tosta kuvasta huomaa hyvin että on akseli turhan takana. Tollasella korotuksella alatukivarsien tarttis olla edessä n.3cm pidemmät kuin alunperin että akseli olisi alkuperäisellä paikalla. Ja sitten taas että casteri ja pinionikulma olisi kohdallaan niin ylätukivarret tarttis olla reilun sentin pidemmät. Ihmettelen suuresti jos ei etukardaani täristä ollenkaan..