Kiitos kuvista Tare! Oonhan vähän tyhmästi tuon ylemmän laakerin ulkokuorta keventänyt liikaa.
Tänään kävin hakemassa HJ-61:n etujarrusatulan. Huonolta näyttää sen sovittaminen.

Ne kaksi kiinnitys reikää on turhan sisällä, lähellä porttaaliboksia. Ottaa kiinni alkuperäseenkin porttaalikoteloon turhan herkkään. Jää 10mm jarrupalasta hyödyntämättä. TAI saisi sen sopimaan, jos rälläköi kiinnitysreijät pois ja kiinnittää satulan porttaalikoteloon jarrusatulan 4:stä kasaus-pultista, mut ei tuu hyvä...

Täytyy kaavailla vaikka jonkun Mersun satuloita tohon.
Esimerkiksi: tuossa on kuva MB W124 300DT:n etujarruista. Tuon tyylinen satula käy paremmin, missä kiinnitysreijät ja männät (tässätapauksessa 1 mäntä) on samalla säteellä pyörän akselista. Jos jollakulla sattuis oleen muistissa missä vekottimessa olis tuohon tyyliin satuloitten kiinnitys ja mäntien sijoittelu tehty, otetaan vinkkejä vastaan. Mielellään ihan useampimäntäsiä jarruja laittelisin.