Kannattaa olla SASCH:n kauppiaisiin yhteydessä.
Tehtiin hommissa Lamborghinin kone ja samalla uusittiin kytkin. Lambon levy oli kiltisti "ylihinnoiteltu" (3500€

) ja tutkimalla tuon saksin kirjoja löytyi, yllätysyllätys, 230 MB bensakoneesta 1:1 kytkinlevy, joka kustansi "vaivaiset" 168€.... Joten halavalla meni!!!
Dieselissähän tuo vauhtipyörän MASSAN SUURUUS rauhoittaa tuota tyhjäkäynnin "nykimistä", koska palotapahtuma on sen verran "agressiivinen" saattaa vespumpum ja Gene Rator ottaa kammo vi*u*uksen ja lopputilin tuosta nytkytyksestä, joka syntyy kun polttoneste pamautetaan kaasuksi...



Tämän takiahan "serpentiinikoneissa" moniurahihnat repeilevät!

(ja siksi latureissa on "vapaakytkin")
Kierroksilla ongelmaa ei ole, koska vauhtia piisaa...