Näytä yksittäinen viesti
  #5  
Vanha 16.11.2009, 23:28
Mikki:n Avatar
Mikki Mikki ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 14.06.05
Sijainti: Hyvinkää, Finland.
Viestit: 1.462
Perusasetus

Kannattaa olla SASCH:n kauppiaisiin yhteydessä.

Tehtiin hommissa Lamborghinin kone ja samalla uusittiin kytkin. Lambon levy oli kiltisti "ylihinnoiteltu" (3500€ ) ja tutkimalla tuon saksin kirjoja löytyi, yllätysyllätys, 230 MB bensakoneesta 1:1 kytkinlevy, joka kustansi "vaivaiset" 168€.... Joten halavalla meni!!!

Dieselissähän tuo vauhtipyörän MASSAN SUURUUS rauhoittaa tuota tyhjäkäynnin "nykimistä", koska palotapahtuma on sen verran "agressiivinen" saattaa vespumpum ja Gene Rator ottaa kammo vi*u*uksen ja lopputilin tuosta nytkytyksestä, joka syntyy kun polttoneste pamautetaan kaasuksi... Tämän takiahan "serpentiinikoneissa" moniurahihnat repeilevät! (ja siksi latureissa on "vapaakytkin")

Kierroksilla ongelmaa ei ole, koska vauhtia piisaa...
__________________
---------------------------------------------
# # # Jos se ei satu, silloin se maksaa... # # #
---------------------------------------------
Vastaa lainaten