Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 15.11.2009, 22:36
miesmies miesmies ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 24.09.07
Sijainti: Vaasa
Viestit: 163
Perusasetus

Ei oo ihan suora vastaus siihen mitä kysyt mutta heitän kuitenkin oman näkemykseni ilmoille...
Kun noita OM603 tai OM602 koneita on tietäjät viritelly niin ovat käyttäneet monasti sitä bentsiini moottorin vauhtioyörää, jotkut jopa kevennettynä...Ja se kytkinlevyn booritus...BMW:n tietyissä malleissa on myös suht karkea 10 boorinen levy, passaa mersun askiin suoraan...Tarkoitan että ne mesen 230 bensakoneen kytkimet ei taida kestää OM603:sen vääntöä, ne vaimennus jouset pohjaa ja sitä mukaan kuoleentuvat ja ajamisesta saattaa tulla nykivää...Mulle tulee OM602 sukuinen sekasikiö moottori ja tarkoitus olis kaivaa sieltä pari konia enemmän kun alkuperäisessä. Kytkimeksi olin kaavaillut BMW M3 levyä ja paineasetelmaa, huimapyörän virkaa toimittaa 230 bensakoneen limppu, tosin siihen pitää sorvata tilaa isommalle levylle ja paineasetelman kiinnitys tästä bemarista siihen ei suoraan sovi...
Vastaa lainaten