Vanhemmassa Patrollissa on kahdenlaisia jarrupaineensäätäjiä.
Isommassa on 3 ilmausruuvia ja pienemmässä on 1. Nämä pitää kanssa ilmata huolellisesti.
Tuossa isommassa versiossa takajarrujen paineensäätöön vaikuttaa myös jos etujarrujen piirissä on ilmaa!!
Minulla ei ole tuon ikäisen GR:n korjauskäsikirjaa, josta vois luntata apuja.
Jos kerran noin paljon on osia uusittu, niin ei siinä jää vikakohtia kuin ilmaa järjestelmässä,
ja/tai se/ne kumiset takajarruletkut, jotka turvotessaan tukkoon estävät nesteen kulkemisen.
Yleensä toikin vaivaa niinpäin, että pyörä jarruttaa, mutta jarrut jäävät laahaamaan päälle,
koska paine ei palaudu putkista takaisin pääsylinterin suuntaan.
Jarruvikojen hakemiseen hyvä apu löytyy lukkopihdeistä. Ne napsautetaan yhteen letkuun kerrallaan ja joka välissä poljetaan jarrua & etsitään viallinen piiri.
Viimeksi muokannut Kartse1 : 15.11.2009 20:37
Perustelu: Tarkennuksia
|