Viestiketju: Ilmatikut KUTUNJUUSTO4
Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 11.11.2009, 20:41
kares:n Avatar
kares kares ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 23.09.05
Sijainti: kokemäki, .
Viestit: 2.087
Perusasetus

Juu ihan liikaa johtoa tossa on kyl ku vertaa esim rokkariin mihin koneeseen menee huimat 5 vai peräti 6 johtoa kiinni...

Kerrotaan nyt tuosta sen verran että tuollahan oli aluksi demonin kaasutin mikä ei kestänyt oikeen kallisteluja ja stten ossi ruuvaas nuo 8-piste holley ym megaruutta vermeet kii ja aikansa odotteli että joku luvanneista asentajista tulis sen laittaan iskuun mutta niinkuin genobi kertoi ei näkyny eikä kuulunu no sen jälkeen sinne tuli hipolta tamagotsin vanha 2-piste holley mikä ei toiminut sitten millään vaan yski ja paukku ja sammuili tasamaallakin ja vahva epäilys että jotain todellista kipua siinä ruiskussa olisi ,no sitten perämoottorin kaasutin (quadrajet) paikalleen ja se toimi moitteettomasti pystyssä ja kallellaan muuta kun ruisku kuuluu olla ja sellanen siihen on hankittu niin auto genobin pajalle kun se oli viisampi kuin yksikään bemarijumala mikä kävi alpinan tekniikkaa sähköistämässä ossin e30.iin ,meinaan bimmeri miehet tuli auton viereen tyyliin me ollaan näitä paljon tehty ja kun ei käynnistynyt nii tuli kiire kotiopäin ja jatkamaanhaan toki piti tulla mut ei näkyny mut auto genobin pajalle olisko seuraavana päivänä tullu soitto että ei tää tartte ilokaasuja sutii nytkin joka pykälällä eli toisin sanoen luotto genobiin tämänkin ruiskun sähköistykseen on vahva (:
Vastaa lainaten