Kierrettiin putsari ja voipi viel putsarin vaihdella yläkautta.
Pakoputken lähtö 60mm tavaraa. Ja turbolle menevä putki 48 mm .
Mondeon cooleri nakattiin paikalleen, syylärin pulttien alle laitoin 40mm kumipuslat ni mahtu hyvin, jäi vielä 20mm siipien ja syylärin väliin tilaa.
Siin turbolle öljyvä. porattiin panjopulttiin 8mm reikä ja juotetti pultin päähän pätkä kupari putkea josta sit letku turbolle.
Ja paluu pistettiin öljypohjaan, sinne hitsattiin pätkä putkea, saman kokoinen mikä turbolta lähtee.
siitä lähtee pakopainemittarille tietova, pääle metrin kieputin jarruputkea ni kerkiää ees vähän jäähtyä ni ei sula letkut.
Viitys kellolle, täytyy paremmin laittaa ku kerkiää. Mut toimii noinkin
Akku täytyy siirtää vähän viisaammalle paikalle ja pistää ilmanputsari paikalleen
Nyt kun on konetta piristetty niin täytyypä ruveta suunnittelemaan et mitä seuraavaks rupee laittelemaan.
Kiitoksia neuvoista ja eritoten Härdellille suurkiitokset