Näytä yksittäinen viesti
  #25  
Vanha 07.11.2009, 13:04
Jopo_:n Avatar
Jopo_ Jopo_ ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 03.12.08
Sijainti: Kokkola
Viestit: 285
Perusasetus

Täällä painitaan nyt kans saman ongelman kanssa:
eli etupäähän hahmottelin uudet pakat tallin lattialta löytyneistä jousista ja etupää nousi sen kymmenisen senttiä. Siitäpä seurasi kyseinen ongelma:



Nyt ottaa siis tuo ohjausvarsi kiinni u-pultteihin, joten jotain pitää tuohon ongelmaan kehitellä
Haulla löytyi seuraavanlaisia vaihtoehtoja:

- Highsteer-ohjaus (vaatii kalliin highsteer-kitin lisäksi IFS-hiluxin simpukan?)
- Tehdastaivutettu ohjausvarsi (mistä saa?)
- Tuon tangon kääntäminen toisin päin (ei taida auttaa tarpeeksi)
- Pillillä ohjausvarsi punaiseksi ja ohjausvarren taivuttaminen (ei varmaankaan kovin turvallinen ja hyvä ratkaisu)
- Joku muu, mikä?

Antakaa mielipiteitä, vinkkejä tai tarjotkaa ongelman ratkaisevia osia jos jollain on ylimääräisenä...
__________________
- Toyota Hilux LN65 -88 ja Yamaha WR250F -01 -

Life is an ON/OFF switch and it's ON when the front wheel doesn't touch the ground
Ingman saa maidon maistumaan, Toyota raudan ruostumaan

Viimeksi muokannut Jopo_ : 07.11.2009 13:06
Vastaa lainaten