Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön
testi tehtiin valmistajan määräysten mukaan eivätkä he siitä ole mitään valittaneetkaan esim. testiköyden pituus, kiinnitys, puhtaus. (kuvat laitettiin turskalandiaan).VTT testaus menee turhan hintavaksi, kun pitää omasta lompsasta maksaa. Kulutuskestävyyden testaus on aina hankalaa, mutta 500 metristä saatu mututuntuma kertonee suunnan, varsinkin kun ero aikaisempaan on selvä. Rulla oli ns. uudesta erästä (tehtaalta selvitetty). Suomihan ei kiinnosta pennin vertaa,mutta venäjän markkinat ovatkin jo kokonaan toinen juttu.
nyybinä myllis
|
Vielä omaani lisäten...katkennut köysi ja samalla pätkä uutta narua samasta rullasta lähettiin myös norjaan ja testitulokset olivat tehtaalla samanlaisia. Silloin sieltä ilmoitettiin, että maksimimurtolujuus onkin "keskimääräinen" arvo. Mitähän siitä tulisi, jos veto/nostoliinoja myytäisin myös, että keskimäärin nää kestää tämän verran. Nythän tehtaan nettisivuilla lukee että murtoluujuksia tutkiskellaan uudestaan. Tyyppimerkinniltään tismalleen sama köysi voitti venäjän Off Road Drive -lehden köysitestin (kolme vuotta sitten) ja silloin sen murtolujuus oli ORD testissä 11.500kg.
nyybinä jatkaen myllis
VKT-Tuotanto ei ole pelkkä pahnainen "vaakafirma" vaan tekee aika isoille firmoille tarkkuusmittauksia laidasta laitaan...